SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA


KTP d.o.o.

Kolodvorska cesta 28a, 6257 Pivka

Veljavnost od: 1.8.2025

1 Uvodne določbe

  • Ti pogoji veljajo za vse ponudbe, dobave in storitve, ki jih izvaja KTP d.o.o. v razmerju do pravnih oseb in samostojnih podjetnikov.
  • Kupec s potrditvijo naročila ali pogodbe potrjuje, da je s pogoji seznanjen in se z njimi strinja.

2 Cene in plačilni pogoji

  • Cene so brez DDV, razen če je drugače navedeno.
  • Rok plačila je naveden na računu; zamuda pomeni obračun zakonskih zamudnih obresti.
  • KTP si pridržuje pravico zadržati dobave do poravnave vseh odprtih obveznosti.

3 Dobava

  • Dobavni roki začnejo teči po pisni potrditvi naročila in razjasnitvi vseh podrobnosti.
  • Dobava poteka na tveganje in stroške kupca, razen če je pisno drugače dogovorjeno.
  • Delne dobave so dovoljene.

4 Lastninski pridržek

  • Dobavljeno blago ostane last KTP do popolnega plačila.
  • Kupec blaga ne sme prodati, zastaviti ali kako drugače odtujiti brez soglasja KTP.

5 Reklamacije

  • Kupec mora blago pregledati ob prevzemu.
  • Reklamacije glede vidnih napak mora kupec vložiti pisno najkasneje v 8 dneh od prejema blaga.
  • Reklamacija mora vsebovati: opis napake, kontaktne podatke in dokazila.
  • Če kupec ne vloži reklamacije pravočasno, se šteje, da blago ustreza naročilu.
  • Nepooblaščeni popravki ali nepravilna uporaba izključujejo uveljavljanje reklamacije.

6 Omejitev odgovornosti

  • KTP ne odgovarja za posredno ali posledično škodo (npr. izguba dobička, izpad proizvodnje), razen v primeru naklepa ali hude malomarnosti.
  • Skupna odškodninska odgovornost KTP je omejena na neto vrednost posameznega naročila, na katerega se nanaša zahtevek, vendar največ 10.000 EUR.
  • Ta omejitev ne velja v primerih zakonsko neizključljive odgovornosti (npr. telesne poškodbe, smrt, naklep).

7 Elektronsko poslovanje

  • Dokumentacija, izmenjana po elektronski poti (e-pošta, e-podpis, e-račun), se šteje za pravno zavezujočo.
  • Elektronska komunikacija ima enak pravni učinek kot pisna oblika, razen če zakon zahteva drugače.

8 Servis in vzdrževanje

  • Servisne storitve so predmet ločene servisne pogodbe.
  • Če servisna pogodba ni sklenjena, se storitve obračunajo po veljavnem ceniku KTP.

9. Pogodbene kazni

  • V primeru neupravičene odpovedi naročila po potrditvi ima KTP pravico do pogodbene kazni v višini do 25 % vrednosti naročila.
  • V primeru zamude s prevzemom ali plačilom si KTP pridržuje pravico zaračunati dodatne stroške skladiščenja in obresti po ceniku.

10 Varstvo osebnih podatkov (GDPR)

  • KTP obdeluje osebne podatke kontaktnih oseb le za namene izvajanja pogodbenega razmerja.
  • Obdelava poteka skladno z Uredbo (EU) 2016/679 (GDPR) in veljavno zakonodajo.
  • Podatki se ne posredujejo tretjim brez zakonske podlage in se hranijo le toliko časa, kot je potrebno.

11. Višja sila

  • Višja sila pomeni nepredvidljive dogodke, ki so izven nadzora strank (npr. naravne nesreče, stavke, epidemije, vojna, embargo ipd.).
  • Stranka mora drugo stranko nemudoma, najkasneje v 2 dneh obvestiti o višji sili.
  • Če višja sila traja več kot 30 dni, ima vsaka stranka pravico odstopiti od pogodbe.
  • Stroški do takrat opravljenih storitev ali dobav bremenijo kupca.
  • Če obvestilo ni pravočasno dano, se višja sila ne more uveljavljati kot razlog za neizpolnitev.

11 Sodna pristojnost

  • Za vse spore je pristojno Okrožno sodišče v Ljubljani.
  • Uporablja se pravo Republike Slovenije.