SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA
KTP d.o.o.
Kolodvorska cesta 28a, 6230 Postojna
Velja od: 1.8.2025
1. Uvodne določbe
Ti pogoji veljajo za vse ponudbe, dobave in storitve, ki jih izvaja KTP d.o.o. v razmerju do pravnih oseb in samostojnih podjetnikov.
Kupec s potrditvijo naročila ali pogodbe potrjuje, da je s pogoji seznanjen in se z njimi strinja.
2. Cene in plačilni pogoji
Cene so brez DDV, razen če je drugače navedeno.
Rok plačila je naveden na računu; zamuda pomeni obračun zakonskih zamudnih obresti.
KTP si pridržuje pravico zadržati dobave do poravnave vseh odprtih obveznosti.
3. Dobava
Dobavni roki začnejo teči po pisni potrditvi naročila in razjasnitvi vseh podrobnosti.
Dobava poteka na tveganje in stroške kupca, razen če je pisno drugače dogovorjeno.
Delne dobave so dovoljene.
Transport se zaračuna po veljavnem obračunu, če ni drugače pisno dogovorjeno.
13. Vračilo blaga
Blago, ki je bilo uradno naročeno, se lahko vrne le ob predhodnem pisnem soglasju KTP d.o.o.
V primeru odobrenega vračila se znesek vračila zmanjša za 10 % od vrednosti posameznega izdelka, vendar največ 100 € na posamezno pozicijo.
Stroške vračila nosi kupec.
Vračilo blaga je možno samo v originalni embalaži, nepoškodovano in neuporabljeno.
Posebnih, komisijsko ali po meri izdelanih delov ni mogoče vračati.
Dobavitelj si pridržuje pravico, da vračilo zavrne, če pogoji niso izpolnjeni.
4. Lastninski pridržek
Dobavljeno blago ostane last KTP do popolnega plačila.
Kupec blaga ne sme prodati, zastaviti ali kako drugače odtujiti brez soglasja KTP.
5. Reklamacije
Kupec mora blago pregledati ob prevzemu.
Reklamacije glede vidnih napak mora kupec vložiti pisno najkasneje v 8 dneh od prejema blaga.
Reklamacija mora vsebovati opis napake, kontaktne podatke in dokazila.
Če kupec ne vloži reklamacije pravočasno, se šteje, da blago ustreza naročilu.
Nepooblaščeni popravki ali nepravilna uporaba izključujejo uveljavljanje reklamacije.
6. Omejitev odgovornosti
KTP ne odgovarja za posredno ali posledično škodo (npr. izguba dobička, izpad proizvodnje), razen v primeru naklepa ali hude malomarnosti.
Skupna odškodninska odgovornost KTP je omejena na neto vrednost posameznega naročila, na katerega se nanaša zahtevek.
7. Elektronsko poslovanje
Dokumentacija, izmenjana po elektronski poti (e-pošta, e-podpis, e-račun), se šteje za pravno zavezujočo.
Elektronska komunikacija ima enak pravni učinek kot pisna oblika, razen če zakon zahteva drugače.
8. Servis in vzdrževanje
Servisne storitve so predmet ločene servisne pogodbe.
Če servisna pogodba ni sklenjena, se storitve obračunajo po veljavnem ceniku KTP.
9. Pogodbene kazni
V primeru neupravičene odpovedi naročila po potrditvi ima KTP pravico do pogodbene kazni v višini do 25 % vrednosti naročila.
V primeru zamude s prevzemom ali plačilom si KTP pridržuje pravico zaračunati dodatne stroške skladiščenja in obresti po ceniku.
10. Varstvo osebnih podatkov (GDPR)
KTP obdeluje osebne podatke kontaktnih oseb le za namene izvajanja pogodbenega razmerja.
Obdelava poteka skladno z Uredbo (EU) 2016/679 (GDPR) in veljavno zakonodajo.
Podatki se ne posredujejo tretjim brez zakonske podlage in se hranijo le toliko časa, kot je potrebno.
11. Višja sila
Višja sila pomeni nepredvidljive dogodke, ki so izven nadzora strank (npr. naravne nesreče, stavke, epidemije, vojna, embargo ipd.).
Stranka mora drugo stranko nemudoma, najkasneje v 2 dneh obvestiti o višji sili.
Če višja sila traja več kot 30 dni, ima vsaka stranka pravico odstopiti od pogodbe.
Stroški do takrat opravljenih storitev ali dobav bremenijo kupca.
Če obvestilo ni pravočasno dano, se višja sila ne more uveljavljati kot razlog za neizpolnitev.
12. Sodna pristojnost
Za vse spore je pristojno Okrožno sodišče v Ljubljani.
Uporablja se pravo Republike Slovenije.